SÖMN

Jag hade inte sovit på över 30 timmar, (pga det jävla PM:et som skulle in idag) och vidd 19-tiden ikväll orkade min kropp inte längre så jag deckade direkt. Och jag som trodde att jag skulle sova typ 12 timmar i streck, men nej nej! 2 timmar senare vaknar jag av att det ringer på dörren skitmycket. Jag brukar annars inte öppna om jag vet att jag inte väntar besök, för jag vet att radiotjänsten är ute och ringer på, men nu öppnade jag för dom slutade inte ringa. Så jag går upp, helt snurrig och lost, öppnar dörren och är skitförbannad! Och där står min köra idiot till granne och är jättefull och undrar om han kan få köpa cigg av mig, för Netto hade stängt. Och jag var sååå jävla förbannad att jag bara ville smälla till han för att han hade väckt mig. Men jag samlade mig, tog ut cigg-paketet och gav honom hela paketetet med typ 4 cigg i. Han ville betala för dom. Herregud det är det mesigaste som finns. Betala för ett par cigg. Så typiskt svenskt haha. Vad ska jag säga, okej ge mig 4 kr? Fan jag hade lust att kräva 500 kr för att han väckt mig. Jag var sååå inte på humör. Men han var full så jag ville inte.
Och jag vet vad ni tänker "Vadårå det är bara och somna om?!". Men nej, det existerar inte  i min värld. Blir jag väckt en gång så kan jag aldrig somna om. Spelar ingen roll hur trött jag är eller att jag inte sovit på 30 timmar...Japp! Så nu sitter jag här, utan ciggaretter och vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Eller gå in till stan i det här snöovädret och köpa cigg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0