RIJECNIK

Muski rijecnik:

Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina! = Dobre noge!
Volim te  = 'Ajmo u krevet
Dosadno mi je = 'Ajmo u krevet
Sta ti je? = Znaci nista od seksa?
Mogu li da zamolim za ovaj ples? = 'Ajmo u krevet
Mogu li da te pozovem sutra? = 'Ajmo u krevet
Hocemo li sutra u bioskop? = 'Ajmo u krevet
Mogli bismo na veceru = 'Ajmo u krevet
Izgledas umorno, da te izmasiram? = Zelim seks za najvise 3 minuta
Da popricamo = Hocu da ti pokazem da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet
Te cipele ne idu bas najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder!


Zenski rijecnik:

Da = Ne
Ne = Da
Mozda = Ne
Treba mi = Ja hocu...
Zao mi je = Tesko tebi!
Trebamo razgovarati = Hocu da kukam
Naravno, samo naprijed = Nosi se!
Radi sta hoces = Platices mi kasnije!
Nisam lose volje = Naravno da sam lose volje, moronchino!
Slusas li me? = Mrtav si!
Trebas da se naucis da komuniciras = Slusaj sta ti govorim
Budi romantican, ugasi svjetlo = Imam celulit!
Tako si muzevan = Trebas da se obrijes i okupas!
Da li me stvarno volis? = Sad cu da trazim od tebe nesto komplicirano ili skupo
Bas si uzbudjen veceras = Kako ti ne dosadi da mislis samo na seks?
Bicu spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me volis? = Uradila sam danas nesto sto ti se nikako nece svidjeti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0