NETTO

Jag har verkligen inget liv. Men det visste jag redan...men att det ska gå så långt att jag sitter och snackar på MSN med Magda om en tjej som jobbar på Netto som vi inte ens känner...
Vi har slagit vad om vart hon kommer ifrån...
Magda säger att hon är bosnisk och hon är 100% säker på det. Och jag säger att hon är svensk.
Så vi får väl se...magda ska fråga den snygge netto snubben när hon träffar honom. Och då ska hon fanimej se att tjejen är svensk hahaha! Långt blont hår, halooo typisk svensk. Hon ser inte bosnisk ut nånstans!
Japp...så roligt har vi ... inget bättre för oss än att prata massa oviktiga strunt grejer.
Men vi skyller på att vi inte sovit på 28 timmar :) haha


Kommentarer
Postat av: mags

haha jag stod i hennes kassa idag. ima nasu facu adisa och dessutom är hon fejkblond så att det syns på långa vägar. nije bilo nettosnubben, mora da je danas u skoli :D haha

2007-02-23 @ 17:52:39
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0