MEN OHH!

Asså varför är jag så jävla lat och oansvarig?
Jag har hur mycket som helst att plugga, men ändå så tar jag aldrig tag i det! Alla mina tentor börjar komma nu och jag har ännu inte öppnat böckerna! Och det är inte första gången! Jag har pluggat i 2,5 år och så har det varit hela tiden! Att jag segar i 1-2 veckor och sen sista 2 dagarna pluggar jag som en galning. typ 40 timmar i streck. Och det är fan inte bra.
Normala människor pluggar typ 5 timmar om dagen i 2 veckors tid innan de ska skriva tentan och inte 40 timmar i streck. Fan också! Och så när jag väl sitter där dom sista 40 timmarna innan tentan så är jag sur på mig själv för att jag inte pluggat tidigare!
Och varje gång lovar jag mig själv att till nästa tenta ska jag börja plugga till flera veckor tidigare. Ett par  timmar om dagen, det räcker.
Japp, och det löftet har jag brytit i 5 terminer nu!
Ditt hemska monster, Adisa!
                                                   

Kommentarer
Postat av: Ena

Jag känner igen mig :)

2008-03-21 @ 21:51:58
URL: http://irc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0