Vi tjejer

Hade mina tjejer på besök nu. Vi satt och snackade om hur vi är när vi är fulla och alla roliga händelser vi varit med om när vi festat. Och detta ledde till att vi bestämde oss för att gå ut på fredag. Det var sjukt längesen vi alla tjejerna i stan samlades och hittade på något. Så på fredag blir det förfest hos mig och sedan utgång! Shit så kul vi ska ha! Vi satt och skrev lista på all sprit vi ska köpa och den listan blev jävligt lång :)
Ser verkligen framemot fredan'.

Lite bilder från kvällen.

  

  

 

Kommentarer
Postat av: jazz

Svar; Jag gillar den som fan. Jag har ju haft den i nån vecka bara men den är sjukt bra & inte så dyr heller.. Men det är många som påstår att knapparna spricker =(

2007-12-11 @ 12:22:55
URL: http://jasminus.blogg.se
Postat av: Adisa

Jazz: Jaa den är ju sjukt snygg med!..men man får väl ta hand om den så dom inte spricker då :P :P

2007-12-11 @ 12:40:45
Postat av: Irma

Svar: Jag trivs jätte bra med min telefon men nackdelen är BARA att den varit på lagning två gånger för sprucken knappsats. Har massa vänner som har samma modell och fått samma "fel". Ett tips är att du köper försäkring till isf. :) mvh /Irma

2007-12-11 @ 15:10:37
URL: http://irbita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0