Vi bosnier är smarta

image504

Nu är jag skittrött. Har varit på den sista delen av utbildningen i 3 timmar. Jag var jävligt aktiv där så snart kommer min hjärna att börja strejka känner jag. Men men, jag ska inte klaga för vi hade så kul på utbildningen, som vanligt. Över alla förväntningar verkligen.
Höjdpunkten var ju när hon kvinnan som höll i utbildningen berättade att min arbetsgrupp (vi är ca 20 st) är den roligaste, mest aktiva och smartaste gruppen i hela södra Sverige, där hon håller i utbildningarna.
Och då var jag bara tvungen att säga att det bara är för att 80% av arbetsgruppen är bosnier så det vore väl konstigt om vi inte vore smarta eller roliga. Bosnier är verkligen ett folk med stor humor, eller hur?

Nä, nu ska jag ta en lång dusch och sen blir det Desperatne domacice, som min mormor alltid säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0