Tjejen utan klocka

Haha, har precis varit med om det sjukaste på länge på jobbet. En helt okänd tjej kom fram till mig. Under vår konversation fattade jag att hon måste ha trott att jag var någon annan och jag bara spelade med för att göra det hela roligt.

Okänd tjej: Tack för senast!
Jag: Tack själv!
Fortfarande okänd tjej: Jag glömde min klocka hos dig.
Jag: Jaha. Vilken tid kan det röra sig om.
Oidentifierad tjej utan klocka: I lördags ju!!!!
Jag: Ahaaaaaa?
Arg oidentifierad tjej utan klocka: Du lovade ju att ringa om den dök upp.
Jag: Men jag har inte hittat den - därför har jag inte ringt.
Arg oidentifierad ouppringd tjej utan klocka: Kom vi åker hem till dig och letar.
Jag: Finns i sjön!...
Jävligt förbannad tjej utan klocka: Va? Asså seriöst jag måste ha min klocka!
Jag: Ta det lungt tjejen, du måste ha varit jävligt full för i lördags var det ingen hemma hos mig.
Irriterad okänd tjej utan klocka: Men va? Var det inte fest hos dig uppe på Gamla norr?
Jag: Nej jag bor inte på Gamla norr!
Förbannad okänd tjej utan klocka: Va?! Är det inte du? Är du säker?
Jag: Japp, sist jag kollade iaf, då bodde jag på Dalbo.
Förvirrad okänd tjej utan klocka: Jaha hehe...hmm...ja...då kanske det inte var du.
Jag: Mmmm precis. Men ifall jag av någon misstag skulle hitta en klocka pantar jag den.
Ledsen tjej utan klocka: Va, nej!!.. Det är ju min klocka!!
Jag: Asså seriöst, lägg av nu, jag sa ju precis att du inte har varit hemma hos mig i lördags. Vet inte ens vem du är.
Okönd tjej utan klocka: Jaha ja just det heheh....heheh. Okej då. Förresten vart har ni ädelost?
Jag: Öhh, testa mejeriet?
Förvirrad okänd tjej utan klocka: Ja just det ja! Okej, hejdå vi ses.
Jag: Jasså gör vi? Glöm inte din klocka då!
Ännu mer förvirrad tjej utan klocka: Va? Vad menar du?
Jag: Ohhhh gå till mejeriet nu och hämta din ost. *himlar med ögonen och går därifrån*

HAHA, snacka om sjuk människa.

Kommentarer
Postat av: A.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHA

2007-12-19 @ 14:28:47
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Aida

Hahaha länge sen jag skratta åt nån brud så här mkt :D

2007-12-19 @ 16:11:56
URL: http://uniiqee.blogg.se
Postat av: Ilvic*

jesi luda haha

2007-12-19 @ 20:28:12
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0