Städtanten

Snacka om att vara helt död. Jag satt ju uppe hela natten, Alemka väckte mig precis när jag somnade och jag kunde ju självklart inte somna om, så vi satt uppe till kl 5 imorse, innan jag stack till jobbet. Fan vad död jag var.

Och just nu sitter jag hemma hos Ersan. Vi storstädar hela hans lägenhet, trots att hela min kropp värker. Men vad gör man inte för sina vänner :)
Och nu är det rökpaus innan vi sätter igång igen och då ska det tvättas kläder och gardiner och lakan. 
Fan vad jag kommer sova djupt och länge ikväll. Och imorgon ska det jobbas igen. Fy fan, det är allt jag har och säga.

Nä, moppen kallar!

Kommentarer
Postat av: Maida

hej;)
nu skriver jag för första gånger, kul va? Tack för hjälpen igår. Jätte snällt. Just nu sitter jag hos Tanja med Aida och pluggar, men så länge Tanja spår Aidas framtid sitter jag vid datan:P
nähä, nu skall Tanja spå mig:) undra hur det kommer gå?
kram kram

2007-12-09 @ 20:33:22
Postat av: Adisa

Maida: hehe kul att du äntligen lämnar en kommentar :P
haha sta ti je tanja rekla za framtid? ima li sandzaka tu igdje u fildzanu? :P hahah
lycka till på tentan! puss

2007-12-09 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0