Sömnlös igen

Jag var så trött inatt så jag somnade vid 23 tiden och trodde jag skulle sova ända fram till kl 8, då min väckarklocka skulle ringa och jag skulle ivägg till jobbet. Men jag vaknade vid 2 inatt, efter ett par timmars sömn och kände mig helt klarvaken. Typiskt mig.
Så nu har jag suttit uppe i 5 timmar och kollat på massa avsnitt av One tree hill. Har kollat klart på säsong 1 nu och säsong 2 ska invigas år 2008. Kan inte fatta att det är 2008 snart. Usch. Och inte så många dagar efter det nya året fyller jag 23. Vad vuxet det låter, 23...lixom...
Men jag känner mig inte alls vuxen, trots att jag bott själv i 4 år och gått igenom så mycket de senaste åren så känner jag mig som ett litet barn fortfarande...

Aja, meningen var inte att jag skulle börja filosofera nu... tanken var bara att jag skulle berätta att jag varit uppe hela natten och nu ska jag jobba. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0