Save the last dance 2

image521

Alla som känner mig vet att jag är helt besatt av dans-filmer. Jag skulle kunna kolla på dansfilmer dygnet runt. I love it! Favoritfilmen är och kommer för alltid att vara Honey. Den har jag sett minst 100 gånger och jag skojar inte! Jag kan varenda replik utantill! Och jag tröttnar aldrig på den!

Har precis kollat på uppföljaren till Save the last dance. Och den var SÅ bra!
För att vara en uppföljare överraskade den rejält. Personligen blev jag förvånad över att det har spelats in en uppföljare till filmen, då slutet känns ganska avklarat och det helt enkelt inte kändes som något behov av någon fortsättning. Trots det såg jag  framemot att se uppföljaren. Skådespelarna är utbytta i den nya filmen, vilket aldrig brukar vara särskilt lyckat - men detta är ett undantag!
I loved every minute of it!

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

honey är min favorit med! älskar den haha :)

2007-12-18 @ 20:50:45
URL: http://fabthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0