På min stora dag

Idag fick jag kursinformation på posten om den kursen jag ska läsa nu i vår. Det är väl både bra och dåligt. Det som är bra är att kursen verkar vara hur intressant som helst (Barn-och ungdomskulturer), men det dåliga är att introduktionsmötet är den 26e januari! Och den 26:e januari fyller jag år ju! Fan vad jobbigt! Dessutom så är det på en lördag och 6 timmars introduktion! Vad är detta? Ska vi sitta i 6 timmar och lyssna på hur kursen är uppbyggd och bla bla bla. Fan, och så är det obligatoriskt också.
Gött. Jag som tänkte gå på värsta middagen med nära och kära men nu går det ju inte men men. Dagen blir inte förstörd för det. På kvällen, då blir det fest! :)

Ska hoppa in i duschen snabbt. Maida kommer när som helst. Det blir myskväll hos mig. Och imorgon åker hon till Bosnien :( Fan vad tråkigt. Alla lämnar Sverige en efter en...
Kommer ju till slut inte ha någon kvar under lovet. Någon som vill komma till Växjö och umgås med mig? Höhö. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0