One tree hill

Jag la mig kl 12 inatt. Men eftersom jag inte kan sova mer än 4 timmar om natten så vaknade jag vid halv 5 i morse och vad gör man inte vid den tiden om inte tittar på film...finns ju lixom inte mycket annat man kan göra.

För någon vecka sen började jag titta på One tree hill. Har snart tagit mig igenom första säsongen och jag är helt besatt av den serien. Den är ju riktigt bra och spännande ju! Har kollat på 4 avsnitt på raken nu och fler ska det bli aldelles strax :) Skönt att jag är ledig idag  för all denna Tv-tittande hela morgonen har tröttat ut min hjärna totalt. Men jag kan inte sluta titta! Innan varje avsnitt säger jag "Detta får bli den sista!" och så blir det så spännande på slutet så man måste fortsätta! Haha.

image562Men det jag undrat över länge nu är, what's up with Peyton's webcam?
Jag fattar inte vitsen med att hon ska ha en webkamera på så hela världen kan titta på henne medans hon ritar sin serie? Fattar inte det där. SKrattar lika högt varje gång en sådan scen kommer.

Kanske ska göra samma sak. Ha min kamera igång medans jag bloggar eller nåt? Haha. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Amela

hehhe tack! Jag följde On tree hill innan, tyckte inte om Peyton, störde mej som fan=)

2007-12-25 @ 11:33:18
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: Adisa

haha jaa hon e lite konstig hon...men men :)

2007-12-25 @ 12:13:51
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0