Nyår och så

Sitter just nu med ett glas vin i min nya lägenhet och njuter samtidigt som jag spelar Fia med knuff på nätet haha.
Och som ni ser, har jag möblerat om i bloggen, nice huh?
Om 4 timmar ska jag upp och jobba. Fuck.
Kommer att vara helt död hela dagen för det blir en lång dag imorgon. Efter jobbet ska jag hem till T och sitta hundvakt ett par timmar. Och sen blir det julbord med jobbet. Ska bli kul, ser verkligen framemot det. Vi ska bowla också. Och det är ju fan hur kul som helst ju!
Efteråt ska jag träffa Amira och ta en drink eller två, och sen har jag lovat mig själv att det få bli raka vägen hem för jag jobbar från 5.30 på lördag. Men ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag inte kommer hem innan 3 på fredagarna och klagar sen resten av dagen på att jag inte sovit ett skit.
Men imorgon, då fan ska jag vara hemma senast kl 1 har jag bestämt :)

Och nu över till mitt U-landsproblem:
Jag får panik när jag tänker på NYÅR. Vet inte om jag nämt det förut, men alla mina vänner här åker ner till Bosnien. Och lilla jag kan inte åka någonstans eftersom jag måste jobba den 2:a jan.
Och man vill ju inte sitta hemma på 12-slaget.
Men det går att lösa. Pratade precis med Hermina, min barndomsvän :) Det finns ju den möjligheten att jag åker upp till GBG och firar nyår med henne och hennes kompisar. Why not? Hade varit hur kul som helst ju.
Så ja, jag får sova på saken.

Och på tal om sova, det kanske är dags nu.
Natti!

Kommentarer
Postat av: H

Tänk inte för länge ;)

2007-12-07 @ 15:14:31
URL: http://react.blogg.se
Postat av: Browneyed

Jag tappade bort dig ett tag, men sad sam te opet nasla, hehe :)

2007-12-07 @ 22:49:02
URL: http://browneyed89.blogg.se
Postat av: Adisa

H: i wont :) hehe

Brown: haha där var du, har tappat bort dej me:)

2007-12-07 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0