Mina grannar och jag

Åter igen bor jag i en lägenhet med tunna väggar!


Jag har inte gått upp till mina nya grannar än och sagt att jag hör i stort sett allt dom gör däruppe. Jag hör när väckarklockan ringer, tv:n, när dom lagar mat, jag hör tom med när dom pratar men värst av allt är jag hör när dom har sex. Det hörde jag för första gången igårkväll...
Nu när det har gått så lång tid så känns det ännu värre och gå upp och säga. Hej jag bor under er och hör allt vad ni gör....typ.
Varför har jag inte gått upp tidigare för?


Det är lite synd om mina grannar också. Jag tror nämligen inte att de heller kan ha undvikit att höra hur jag går och sjunger hela tiden. Alltså, högt. Jag sjunger jättehögt! Det låter inte så bra, fast jag tycker ju att det låter bra inifrån mitt huvud. Jag vet att det inte gör det, jag har hört det på inspelningar, men det spelar ingen roll för det är en skön känsla att sjunga ut. Jag är förvånad över att ingen klagat! Än. Eller det kanske de gör, men inte till mig direkt? ;)


Kommentarer
Postat av: Iris

Haha! Samo ti pjevaj, sta te briga! =)

2007-12-28 @ 10:25:20
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Adisa

hahah lätt för dej o säga, du har inte hört mig sjunga :P haha

2007-12-28 @ 13:03:28
Postat av: senada

Haha, jadna ;p

2007-12-28 @ 14:17:35
URL: http://senadaa.blogg.se
Postat av: Ilvic*

Haha jag har det likadant i Halmstad. Mina har sex heeeeeeeela tiden, jag hör minsta lilla andning haha.

2007-12-28 @ 15:03:17
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: Adisa

Senada: mmm verkligen :P

Ilvic: haha fan va jobbigt det är!!

2007-12-28 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0