Kocken

Idag har jag inte gjort annat än segat i sängen. Jag sitter ju för fan fortfarande i pyjamas och den är 20.30! haha.
Jag har ju laddat ner första säsongen av Heroes och One tree hill. Och efter att ha tittat på 5 avsnitt var av varje serie väcktes kocken i mig. Jag fick sådan lust att laga lepinje. (Bosniskt bröd som man äter med cevapi), Och när jag ändp var igång och brödet var i ugnen passade jag på att göra chokladbollar. Fan vad jag känner mig duktig. Och nu måste jag hoppa in i duschen för snart kommer Emina och Zuki. Vi ska bl.a titta på ett videoband från ett av våra uppträdanden med folklor. Ska bli kul! :)


Kommentarer
Postat av: Aida

hur gör du lepine??? :) recept tack! ;)

2007-12-19 @ 11:53:45
Postat av: Linnea

Please please var en ängel och lägg ut receptet, lepinje är det godaste jag vet och jag kan inte laga det.. deprimerande!
Ha en fin dag!!

2008-02-02 @ 01:24:01
Postat av: katrin

hejsan. såg att du bakat sån skit gott bröd. skulle jag kunna få receptet på det? har letat men jag hittar det inte någonstans så nu är du min sista chans;) kram

2008-08-16 @ 20:17:34
Postat av: Anonym

hej jag skulle jag kunna få receptet på lepinje?

2009-05-20 @ 22:04:31
Postat av: Johan

Samma som övriga: Skulle du vilja maila receptet på Lepinje till mig, hittar inte det på svenska...

Tack på förhand!

2009-10-27 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0