Kalla det för vad du vill

Först och främst ska det sägas att jag inte kallar det förhållande. Han kallar det för "förhållande" och jag säger "romans" eller ännu bättre "tiden vi gick ut tillsammans".

När ett förhållande/romans tar slut kommer kvinnan att gråta, söka tröst hos sina väninnor och hon kommer även att skriva en dikt med titeln "Alla män är svin". Efter det kommer hon att fortsätta med sitt liv. Mannen har ett lite annorlunda sätt att ta tag i en sådan här situation. Först kommer han att gå under jorden i ett halvår, varpå kvinnan inte hör ett knyst ifrån honom. Sedan, en tidig söndagsförmiddag, kommer hon att få ett telefonsamtal från honom: "Jag ville bara tala om för dig att du har förstört mitt liv, och jag kommer aldrig att förlåta dig. Jag hatar dig, ... men jag vill också att du ska veta att jag tror att det finns en chans för oss."

Just detta samtal går ofta under titeln "Jag hatar dig/Jag älskar dig"-samtalet.
99% av alla män som passerat en ålder av 25 har gått igenom detta samtal minst en gång.

Gaaah, get over it man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0