Julbord

Har precis kommit hem, var ju på julbord med jobbet och fy fan så kul vi hade! Massor med god mat. I mitt arbetslag är vi typ 30 st och som jag nämnt förut är ungefär 80% bosnier så ni kan tänka er hur kul vi hade det. Vi bosnier med vår humor. Efter maten spelade vi bowling. Jag spelade med Silva, min bästa kompis mamma och gud så vi skrattade. Vi suger på bowling båda två men vi hade sån tur ikväll att vi varje gång slog ner nästan allt, och en o annan strike blev det ju också.  :)image510
Aja, en lyckad kväll blev det iaf!
Och nu ska jag gå och lägga mig, Ska upp och jobba om 3½ timme. Fuj.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna berätta lite om den utbildning du gått i Lund... Är själv sugen på att plugga språk men behöver lite bra tips på utbildningar osv.. Vad tyckte du själ om den? Var det givande? Vilka jobb möjligheter har man efterråt?.

2007-12-08 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0