Jag bjuda på dig?

Okej, detta inlägg kanske inte är så roligt, men efter att ha segat hemma hela dagen så tycker i alla fall jag att det är skitkul, jag vrider och vänder mig här av skratt.

För att ni ska förstå, ska jag göra en lång historia kort. I somras spelade vi mycket basket jag och gänget. Och en kväll när jag spelade med Aida och Sejla kom det fram en kille och frågade om han kunde vara med. Sure why not tänkte vi, perfekt för att spela 2-mot-2 ju. Han var hur trevlig som helst. Lite äldre kille, runt 27-28 år från Palestina, hade precis flyttat hit och kände ingen. Grym på basket var han med. Det slutade med att vi spelade basket ett ganska bra tag. Han gav oss sitt nummer så att vi kunde ringa honom dagen efter när vi skulle spela basket igen så han kunde joina oss. Och jag skrev ner numret, han tog mitt nummer han också. Dagen efter hördes vi av oss hela gänget spelade inkl. han.

Och det var det, efter det hörde vi aldrig av honom igen. Men ett par veckor senare träffar jag och Sejla honom på stan, då han går med en zavijena kvinna och ett litet barn. Skumt tänkte vi, för han sa att han bor själv och allt. Men vi tänkte inte så mycket på det, kan ju ha varit hans syrra lixom. Men vid fler tillfällen den vecka såg vi honom med samma kvinna, tills en gång då jag träffar på honom i affären och vi står och pratar lite ytligt, så springer en liten unge fram till honom och ropar "pappaaaa". Och jag kommenterar det och frågar hur det kommer sig att han helt plötsligt har barn och då erkänner han att han är gift. Kul för honom lixom, inget och bry sig om, fattade inte varför han ljög från första början bara.

Men efter den kvällen började han ringa mig konstant! Och vill ses och allt! Jag får panik och blir skitfrbannad och ber honom dra åt helvete och lämna mig ifred samtidigt som jag efteråt skrattar åt hela situationen.
Och efter ytterligare ett par veckor lägger han av, då jag bad min killkompis svara och låtsas vara min pojkvän.

Så nu har jag varken sett eller hört av honom på ett halvår, fram tills nyss.
Ett helt okänt nummer ringer till mig och en kille med värsta brytningen börjar snacka och jag fattar dierkt vem det är men jag låtsas som om jag inte vet vem det är fastän han säger sitt namn och hur vi träffades och allt, men jag låtsas fortfarande. Hela konversationen var allmänt rolig, det var det jag ville komma fram till :)

Han: Hej är det Adisa?
Jag:  Jaaa..?
Han: Du jobbar?
Jag: Öhh, nej... vem är du? (jag brukade alltid köra den lögnen att jag jobbar varje gång han ringde, därav att han frågade så)
Han: Det är H....
Jag: Vem?? (jag fattar direkt vem det är men vill inte säga att jag minns honom:P)
Han: Du inte komma ihåg? Vi träffas i sommar.
Jag: Jag träffade många i somras.
Han: Va? Jag inte förstå.
Jag: Nehe det var ju synd för dig då.. vad vill du?
Han: Du komma ihåg vi spela basket på sommaren?
Jag: Nej det gör jag inte, jag frågade vad vill du?
Han: Jaha, okej. Jag bjuda på dig?
Jag: Va?
Han: Jag bjuda dig? Vi träffa ikväll?
Jag: Hahahahaha nej!
Han: Varför skratta du?
Jag: För att du är patetisk och nej jag vill inte gå ut med dig.
Han: Aha, okej. Gott nytt år.
Jag: Ja, detsamma.
Han: Gonatt?
Jag: Öh gonatt.
Han: Ha det bra.
Jag: Ma hejdå. *klick*

Hahahaha, han sa så mycket mer roligt men jag orkar inte skriva ner allt. Snacka om att vara sjuk i huvet.
Han har fan fru och barn och allt. Fuj. Jag hatar dom männen. Med risk för att vara för fördomsull vill jag inte skriva vad jag tycker om dom männen därifrån.

Kommentarer
Postat av: Adna

HAHAHA jel to onaj sto si mi pricala za nejga ljetos?? haha. kad smo ga vidjeli jednom u nettu kad si se sakrila iza toalettpapper? HAHAHA

2007-12-29 @ 08:28:49
Postat av: Adisa

Jaaa! To je on! :)

2007-12-29 @ 14:59:23
Postat av: Iris

ADisa draga pazi se ti tih iz Palestine sa djecom.. hahahah =)

2007-12-29 @ 17:08:07
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Adisa

Iris: hahah suti fan .. sa njima najbolji nemati posla ... fuj gadi,

2007-12-29 @ 19:05:20
Postat av: nadja

Hahahah jao, boze sacuvaj vilken idiot

2007-12-30 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0