It's the final countdown

Flickorna från Karlskrona kom idag, och nu sitter dom och tittar på en meningslös film på TV så jag passar på att blogga lite...
Ja gott folk, det är nu mindre än 24 timmar kvar av år 2007. Imorgon vid den här tiden kommer Adisa säkert ligga deckad under bordet haha (med tanke på att jag varit på systemet och köpt en flaska vodka, en tequila, en Bacardi och en massa cider.) Jag tror alltid att jag kommer dricka upp allt men det gör man ju inte, inte ens en tredjedel av det kommer jag få i mig. Men det är väl lika bra, snart fyller jag ju år så det kommer ju inte gå till spillo direkt.

Från början skulle det bara vara vi 5 tjejer hemma hos mig, men goda nyheter sprids snabbt i den här stan så nu blir vi många fler. Alltid kul, the more the marrier right :)
Ser framemot morgondagen! Och helt död kommer jag vara, för jag jobbar imorgon och övermorgon! Så det blir väl att man festar till gryningen och sen sticker direkt till jobbet. En full Adisa lär alla Konsum - kunder få se iaf! Tur är väl att jag har den roligaste chefen som inte kommer bli sur, utan bara skratta åt mig och skaka på huvudet :)
Men va fan, det får det vara värt, det är ju trots allt nyår ju.

Nä nu ska jag försöka få tjejerna att inte titta på filmen.
Peace !








Kommentarer
Postat av: mägs

heeej sretna nova godina!! och du var himla söt på bilden =) puss puss

2008-01-01 @ 06:49:56
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Adisa

mags: taaack!! :) sretna nova i tebi :))

2008-01-01 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0