Ibland är det bara så

Shoot me before I kill myself!
Ännu en sömnlös natt. Fattar inte varför min hjärna och kropp inte kan samarbeta för en gångs skull. Jag är skittrött, min kropp ropar desperat efter sömn men när jag lägger mig och försöker sova så går det inte! Då är jag hur klarvaken som helst!

Och nu har jag suttit uppe hela natten och tittat på tv3. Och nu har t.o.m 3an tagit uppehåll god dammit.
Dessutom ringde jag Amir och väckte honom i hopp om att han skulle berätta en godnattsaga till mig. Han berättade en version av rödluvan som jag aldrig hört förut :P Crvenkapica turned out to be a killer. Haha.
Och så har jag ju hållt på med min blogg som ni ser. Ändrat en hel del... så välkommen till min svarta värld. :P

Nä, snart ska syrran upp till jobbet. Kanske ska vara snäll och sätta på kaffet. Fast det orkar jag inte... eller jo.

So long!


Kommentarer
Postat av: diinchii

svar: yeaaah I know :) dem är skit bra

2007-12-27 @ 10:08:41
URL: http://diinchii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0