Happy Bajram

image560
Hoppas att alla haft ett trevligt Bajram-firande! Själv var jag på middag hos kusinerna. Massor med god mat med nära och kära, i love it. Jag blev så mätt att jag låg i soffan med uppknäppta byxor och har det fortfarande haha. Känns som om magsäcken kommer spricka när som helst. Så mycket för den bantningen!

Ikväll kom också tjejerna på besök. Mysigt mysigt.
Och så sa vi hejdå till Emina som åker ner till Bosnien imorgon. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var svartsjuk!
Så nu åker tjejerna en efter en och lämnar mig ensam kvar haha. Men jag får väl stå ut, den första som kommer tillbaka är Sejla, den 3:e januari, efter att ha varit på praktik i Sarajevo i 10 veckor. Då blir det många långa timmar med skvaller! :)

Ne ska jag sova. Är helt slut efter allt. Och så ska man upp om ett par timmar och jobba. Fan!

Kommentarer
Postat av: Sanela

Bajram Mubarek ;D

2007-12-22 @ 00:02:34
URL: http://sanelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0