Godmorgon

Klockan är snart 4 och vi har nyligen gått upp haha. Jag känner mig som påkörd av en lastbil. Vi satt uppe till kl 5 i morse och söp skallen av oss. Fan så kul vi hade, spelade ölspelet också, och det bidrog till de flestas baksmälla idag :) Och en massa karaoke blev det också.
Imorse gick jag till jobbet, gick hem efter 2 timmar och sov fram till nu.
Och nu ska vi umgås ett par timmar innan tjejorna åker tillbaka hem till Karlskrona.
Måste ha kaffe NU.

Lite bilder från igår.

  
  
  

Kommentarer
Postat av: Annie Annie Annie

härliga bilder :P ville bara kika in och tipsa om min vän Fridahs blogg, kolla in den om du ahr tid över. http://FridahCharlotta.blogg.se .. kramis

2007-12-09 @ 15:58:38
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: nadja

hocu i ja,spavam 10 h pa sam opet umorna :D

2007-12-09 @ 22:21:05
Postat av: Adisa

Nadja: haha jag vet, det blir aldirg "lagom". Antingen är man trött för att man sovit för lite, eller så känner man sig seg hela dagen för att man sovit för mycket haha.

2007-12-09 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0