Fuckinjävlaskit

Fan så förbannad jag är!!image502
Jag har ju berättat om att jag fått lägenhet från och med den 1 januari nu. Och jag har räknat dagarna ända sen den dagen. Och vad händer i morse? Jo jag får ett samtal av hyresvärden där hon sa att han killen som bor i den lägenheten just nu har ångrat sig! Han tänker behålla lägenheten! Så jag kan ju inte få den! Och vi skrev ju inget kontrakt då jag tittade på lägenheten så jag kan ju inte kräva att få den heller. Fan så suuuuuuuur jag är!!
Är det någon där ute som vet hur man kan få lägenhet snabbt i VÄXJÖ?

Kommentarer
Postat av: A:

surt ! HSB hjälpte mig rätt snabbt då jag sa att det va brottom, det hjälper inte & gå dit men ring ner te de så brukar de hjälpa & hitta. (:

2007-12-04 @ 21:38:18
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0