Bosrock

image555

Igår satt jag uppe till säkert kl 5 och laddade ner min efterlängtade rockmusik. Så den har varit igång under natten och jag har somnat till den och vaknat till den. Och den är på högsta volym nu.
Jag lever för bosnisk rock musik. Azra är ju dom bäääästa !
Ingen av mina vänner lyssnar på rockmusik, alla är fortfarande fast i narodne. Funkar bara ibland och när man är full. :) Rock n roll ska det vara! Men äntligen nu när jag fått min dator kan jag ladda ner och lyssna så mycket jag vill. Så hela dagen kommer spenderas här framför datorn med nedladdningar från Azra, Parni Valjak, Zabranjeno Pusenje, Prljavo Kazaliste osv osv osv.

By the way... har jag sagt att jag kommit in på Universitetet här i Växjö? Vet inte ens om jag skrivit att jag sökt. Aja, nu är jag antagen iaf. Ska läsa 45 högskolepoäng. hur det ska gå ihop vet jag inte. Det är ju tröts allt skitmycket poäng och det blir ju inte lättare om man har jobb vid sidan om också. Men men kan andra så kan jag! Så ja, från och med januari är jag student igen! Haha hir aj kom hir aj go!
Ska förresten läsa fortsättningskursen i spanska 30 poäng och resterande 15 poäng är Barn och ungdomskulturer. Det är den kursen jag ser mest framemot. Älskar allt som har med olika kulturer att göra.

Aja, nu ska det laddas musik!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0