24 december

Jag får fler och fler besökare varje dag. Det håller verkligen motivationen uppe för att fortsätta blogga! Men åter igen är ni dåliga på att kommentera :P Skärpning där!

Ja, då var det jul igen ... Jag har sovit bort hela dagen efter att ha jobbat några timmar på morgonen. Shit vad alla går runt och snackar om jul hela tiden. Jag blev helt galen. Och det lär ju inte bli bättre imorgon,då alla kommer att snacka om hur de firat haha.

Sedan väcktes jag av att mina sanjanke Jasmina och Amra kom på  besök. Vi satt och drack kaffe och segade i soffan. Och nu ska jag titta på ett avsnitt av Heroes innan jag sätter igång med städningen, vilket jag inte lär göra förrän imorgon ändå haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0