Sontag

Det var ett tag sen jag bloggade. Har inte haft någon möjlighet och blogga heller. Har haft fullt upp denna veckan med jobbet och allt. Igårkväll var jag ute med Maida och Sejla. Det var riktigt mysigt, och efter utgången blev det käk på McDonkan. Jobbade i morse. Chefen kom förbi. Hon är så jävla go. Jag har världens grymmaste chef. :)

Just nu sitter jag hos Emina med Olja. Vädret är helt underbart. Vi sitter på balkongen och spelar kort och snackar skit. Snart blir det käk. Sen ska jag förhoppningsvis träffa E.  :)
Syrran ringde idag. Hon är i Stockholm sen ett par dagar tillbaka på Pride-festivalen. Hon har hur kul som helst. Hon snackade med Ola Svensson, eller vad han heter, han den blonde jäveln som var med i Idol. haha.
Han var tydligen på henne och hennes kompisar hela natten haha. Tönt.
Tur att jag inte är den enda som tycker att han är skitful, utan dom också. :)

Nä nu ska jag tillbaka till ballen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0