Köpenhamn

Shit vilken fantastisk helg!
I fredags åkte jag och Sejla som sagt helt spontant till Köpenhamn. Vi åkte tidigt på morgonen och var framme vid 12. Köpenhamn är en underbar stad och det var soligt och varmt hela dagen. Det blev många timmar av shopping. Köpte bl.a en skitsnygg klänning i vit & beige. Sejla köpte halva Chanel butiken haha. ´
På kvällen tog vi tåget hem  och klev av i Malmö. I Malmö var vi ett par timmar. Det var sista dagen av Malmö-festivalen och det var sjukt mycket folk ute. Vi gick en runda på stan, tog en fika och på vägen till tågstationen köpte vi cevapi, som inte var goda som ajg trodde dom skulle vara. Absolut inte värda att stå 20 minuter i kö för haha.

På tåget hem till Växjö var vi så jävla trötta. Benen pulserade av all trötthet, men glada var vi ändå :)
Vi kom hem till Växjö sent på natten och jg sov över hos Sejla. Jag skulle börja jobba 5.30 dagen efter, men jag försov mig en timma. Som tur var märkte ingen det på jobbet.
På kvällen var det förfest hos Sejla, men efter att ha varit i Köpenhamn en hel dag, sovit ett par timmar + jopbbat i 12 timmar var jag inte alls sugen på att gå ut, så jag gick hem direkt efter jobbet. Emina kom också förbi en stund.
Sen krävdes det bara ett SMS från Sejla och jag var taggad för utgång! =)
Och tur var väl det, för det var hur kul som helst! Jag fixade mig på en halvtimma och tog bussen in till stan.

Hade inte alls planerat att dricka, men efter 3 tequillas och 2 cider var ajg askalas! =) Det var sjukit mycket folk där och musiken var bäst!
I söndags jobbade jag 2 timmar och sov sedan hela dagen + natten. Ända fram till kl 6 i morse. I stort sett sov jag i 24 timmar. Inte illa. Haha. Syrran trodde jag hade dött hehe.

Kommentarer
Postat av: Iris

Sounds fun! Jag älskar Köpenhamn! :)

2007-08-28 @ 18:45:49
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Anonym

zasto nikad ne napises kako mene maltretiras svaku noc ha....prijavit cu te polici....min man tror att vi djetar vise sam sa tobom nego sa njim.

2007-08-29 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0