Helgen so far

image411Än så länge har helgen varit både upp och ner. Helgens höjdpunkt var igår, när min älskling Armina kom från Östersund! Har inte träffat henne sen maj. Det blev två väldigt lååånga fikor på stan och en del shopping. Vi hade mycket o snacka om, om sommarens alla händelser. Hon har ju förlovat sig och allt :)

Har jobbat idag från 5.30-18.00 så ni kan ju tänka er hur trött jag är på en skala :P
Hann bara hem en snabbis för att äta och duscha, för sen hämtade Maida upp mig och nu sitter vi hemma hos Sejla och dricker turkiskt te och lyssnar på turkisk musik :) Riktigt mysigt .
Snart beger vi oss mot stan för att möta upp Aida och sedan blir det fika resten av kvällen. Är för trött för att festa. Kan knappt hålla ögonen öppna.... gäsp....
Tacka Gud att det här turkiska teét är starkt så det håller mig vaken haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0