Att jag har dålig kondition har jag vetat sen jag blev storrökare. Men

Foton-0001T.jpg
Att jag har dålig kondition har jag vetat sen jag blev storrökare. Men att den är så dålig som den faktiskt är visste jag inte! Jag kom precis hem efter att ha spelat basket med tjejerna i två timmar. Och tro mig, jag var död redan efter 10 min! Och precis när vi skulle hem efter 2 timmar av intensivt spelande lär vi känna en kille som är volleyboll tränare. Så vi hämtade en boll och spelade beach-volley i ytterliggare en timme. Och dt var så jävla skönt och slänga sig i sanden och slänga bollen över det stora nätet! Förutom att sanden var så djup så dt var extra tungt och gå på den. Så ikväll har jag fått motion nog för resten av året! Haha. På söndag har vi bestämt med den här killen att vi ska träffas och spela igen. Och det värsta av allt är att jag ska iväg och jobba nu med Alemka. Kl 12 på natten! Och jag är helt död! Dessutom jobbar jag från 7 imorn! Jag är DÖD imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0