Vad roligt detta är

Inlägget under är nog den mest interesssnta som någonsin skrivits på denna blogg. Det är så kul att läsa alla era gissningar. Alla gissningar har jag redan kommit fram till hur jag än har räknat, men ingen har ännu gissat rätt. Det är så kul för hela Växjö har suttit med denna gåta idag. Alla har involverat sina föräldrar med. Eminas pappa sitter just nu på bussen på väg till Bosnien och försöker lösa den.

♦ Jag tänker plåga er lite till, svaret kommer imorgon. Men ett tips bara: Läs gåtan noggrant 10 gånger och när du har gjort det, läs den en gång till!

♦ Nä nu ska jag och tjejerna titta på film. Egentligen borde jag plugga, har tenta imorgon. Har inte ens öppnat boken, men den är lätt Balkantentan, så det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer
Postat av: zerina

212 kanske?

2008-12-18 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0