Hejdå 2008


Okej, jag har lovat mig själv ett sista inlägg för detta år.
Allt är packat och klart och strax ska vi bege oss till stugan ett par mil bort där jag ska spendera 3 dagar med de underbaraste vännerna. Finns ingen annan jag hellre hade velat avslutat det gamla året och invigt det nya än med er!

Vad konstigt det känns att 2008 snart är slut. Hur ska man summera året som varit då? En av de mest händelserika, på både gott och ont. Men det viktigaste av allt är att jag mår bra och mina nära och kära också gör det. För vad vore livet utan er? Ni betyder så mycket för mig, mer än ni anar, varenda en av er. Och för att inte bli för emotional avslutar jag årets sista inlägg med att önska er alla ett Gott Nytt år!

Hörs om tre dagar.

Love,
Adisa.

Kommentarer
Postat av: Sanela

Gott nytt år =)

2009-01-01 @ 22:28:03
URL: http://sanelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0