Konserten i bilder

Gud jag vet inte ens var jag ska börja! Konserten igår var en av de bästa jag varit på. Jag säger så efter varje konsert jag vet, men igårkväll fy fan! Det enda tråkiga var att Haris Dzinovic inte var där! Kan ni tänka er det?! Fy fan vad surt! Hans flyg från Sarajevo blev inställt så han kunde inte komma. Ohh.. men men... Zeljko gjorde ett sjukt bra jobb ändå! Han invigde konserten med min låt, Stari lav, bara det lixom. Jag lyckades ta kort med honom också. Alttid kul. En annan rolig sak som hände var att jag, Amela och Olja fick sjunga 9000 metara i hans mikrofon (första videoklippet). Sorry alla som plågades, men vi hade kul i alla fall! Men det roligaste var ändå all nytt folk man fick lära känna, samtidigt som jag träffade så mycket vänner jag inte träffat på länge. I alla fall, en sjukt rolig kväll var det! Över 100 bilder tog jag, varav hälften är på Zeljko och massa videoklipp.











Kommentarer
Postat av: broooshan

oh va kul man ser att ni hade det!!

2008-12-06 @ 21:15:48
Postat av: Mai

haha, vilka bilder. ni hade verkligen kul ser jag!

puss!

A broshan, nije njima nikad dovoljno dobro bez mene i tebe... tako ebi ga. Jos da smo ja i ti bile jos bi njima bilo bolje:P

Jer ja i ti kad smo tu bude FENOMENALNLO!!!

Zato cekaj novu godinu.....

2008-12-06 @ 21:44:21
Postat av: amela

Var inte Haris där hemskt jaa bi plakala, kan ingen låt av zeljko.. men du verkar haft kul såå det var bra :D nadam se da ce doci haris i LA...

2008-12-07 @ 00:12:44
Postat av: sunce

a vidi Semira, jeli to Dzemo isto? :) Och va fint ditt hår var!:)

2008-12-07 @ 00:51:43
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn
Postat av: Atena

fina ni var allihopa! ^^

2008-12-07 @ 02:25:43
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: broooshan

Mai:

Ufff nije festa festai kad nismo ja i ti tu!!

Nova godina ce biti en succé!;P

2008-12-07 @ 13:02:29
Postat av: nadja

vad kul att du hade så skoj, cuj nije dosao haris OMG hur ofta händer d?? nada se da vamo dolazi .. alltså ipak vilken besvikelse ifall man förväntar sig d :S puss

2008-12-07 @ 19:50:24
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: Semir

Hur kan jag få tag på den snyggigen som är på bilden med mig... ??? skicka ett sms om ni vet till 0735-284506 :D tackar

2008-12-27 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0