Bajram je a tebe nema


BAJRAM MUBAREK OLSUN!


Hoppas ni alla haft ett mysigt Bajram-firande. Min Bajram började med middag hemma hos mormor som alltid. Och som alltid gick jag upp sådär 5874 kilo efter all mat. Efter ett par timmar hos mormor gick jag förbi Aida och åt hennes goda kolaci och tårta.

Tog även en prommenad med Jasmina ikväll för att förbränna lite av de kalorier man fått i sig under dagen och imorgon är det tänkt att jag ska svälta ihjäl mig hela dagen för att få bort ångesten över allt onyttigt jag ätit haha.

Kommentarer
Postat av: Melda

Bajram mubarek olsun blondinbella!

2008-12-08 @ 21:57:59
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: broooshan

blondbella hahahahaha

2008-12-09 @ 00:23:17
Postat av: broooshan

kako se demokratima u americi cestita?

- Bajram Obama Olsun

2008-12-09 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0