To je bilo nekada davno


♦ Idag var det arbetsmöte på jobbet.
Lika ointressant som vanligt, men what do do, det är ju obligatoriskt. Chefen klagar på dessa dåliga tider med lågkonjunkturer och finanskrisen och det blir bara värre nästa år. Sen satt vi alla och pratade om jordbävningen. Alla på jobbet kände t.o.m av den, vad fan är detta? Var jag död under tiden eller? Jag vill också! Men tydligen kommer den tillbaka på måndag, efterskalven. Då fan ska jag va lyhörd haha. Jag kommer förmodligen skita ner mig av rädsla, men som jag kommer skratta efteråt.

Sitter hemma hos mormor nu, har precis käkat hennes skitgoda hemmagjorta snicle. Ska dricka kaffe nu och sedan gå hem och umgås med tjejorna.

Kommentarer
Postat av: salima

fett fin blogg! :)

2008-12-17 @ 18:32:58
URL: http://sallylima.blogg.se/
Postat av: Lejla

Kom till Skåne ska du få känna på efterskalv :D

2008-12-17 @ 19:33:38
URL: http://shecerlama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0