Telenor är skit

Jag har sprungit fram och tillbaka sen klockan 7 i morse. Kom precis hem och är lagom trött, skulle kunna sova i evigheter nu känns det som, men det går ju inte, ska strax iväg igen.

Dagen började med tenta. Som tur var skrev Amira och Sejla sina tentor samma tid och plats som jag så jag åkte bil med Amira upp till Campus istället för att byta 48069 olika bussar från mig. Tentan gick skitbra, blev klar på 20 minuter.
Efter tentan åkte jag in till stan och tog en snabb fika med Aida och Jasmina. Det var år och dar sen jag fikade sist. Drygt en timma senare mötte jag upp Mai på tågstationen. Hon ska spendera jullovet hemma i Växjö. Kärt återseende blev det. Vi mötte upp Naida och Emina för lunch på kinarestaurangen och åt som kor.

När sedan Naida och Emina gick tillbaka till sina jobb fick jag vara med om något speciellt. Maida hade världens bråk med folket på Telenor. För att inte dra hela visan, högsta chefen och konsumentombudsmannen är inblandade samt att killen som jobbar där som gjorde felet varit avstängd från jobbet ett par dagar pga Maida. Så det här är stort. Han fick i alla fall världens utskällning mitt framför alla av Maida. Gud så underhållande. Jag önskar att filmade det.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag åka iväg med Mai till Rottne, någonstans åt helvete i skogen utanför Växjö och kolla på stugan där nyår ska firas. Hoppas den är fräsch. Vi ska ju trots allt vara där ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRATISKLÄDER.

Bli medlem och börja samla ihop poäng som du sedan kan växla mot Presentkort på H&M eller Gina Tricot, som du sedan får leverade direkt i din brevlåda. Presentkorten kommer sedan direkt till din brevlåda. Det är 100% GRATIS !

Blir du medlem via mig får du 50 poäng direkt.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=23635

2008-12-20 @ 13:44:43
Postat av: Lejla

Comviq is the bomb :D

2008-12-20 @ 15:10:28
URL: http://shecerlama.blogg.se/
Postat av: d.

Ahaha, jadnik .. sta li je skrivijo da mi je znati :P

2008-12-20 @ 17:03:49
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0