Sve vise je igara sve manje je hljeba

♦ Jasmina, min s.k hemmafru lagade ris med korvstroganoff ikväll. Den var ritkgit stark, inget mig emot, jag älskar stark mat. Men nu två timmar senare brinner det fortfarande i min mun. Förutom att jag umgåts med henne har också större delen av kvällen spenderats med roliga msn-konversatiner tillsammans med Leki & Aida. Det var längesedan jag skrattade så här mycket sist!

♦ Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Rätt tidigt imorgon börjar förberedelserna inför konserten på kvällen. Oh som jag har längtat! Förfesten kommer nog ändå vara hur lyckat som helst. Tjejer från hela Sverige kommer samlas hos Jasmina. Ska bli så kul att träffa allihopa.

♦ För övrigt känns det bra inför konserten. Vanligtvis (läs: alltid) brukar jag sitta med världens ångest kvällen innan. Ni vet, typiska girl issues, vad man ska ha på sig, vilka skor man ska ha, hur man ska sminka sig, hur man ska ha håret osv osv. Men för första gången har jag allt sådant klart kvällen innan. Jej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0