Slå mig

Åhhh jag ser dubbelt vad jag än tittar på. Känner mig helt drogad. Gick precis upp och är skittrött, skulle kunna sova flera timmar till, men kan inte eftersom jag ska få gäster. Igårkväll satt jag och Jasmina skitkul, vi satt uppe och snackade om gamla goda tider. T ex min "Japan-tid". När jag var yngre var jag helt galen i Japan, jag köpte allt från deras musik, filmer, böcker, saker, brevväxlade med japaner, ja allt haha. Så lyssnade vi på youtube på de artisterna jag lyssnade på då. Jag blev helt nostalgisk och började nästan lipa haha. Den musiken betydde så oerhört mycket för mig när jag gick på högstadiet haha.

Mitt i den här nostalgi-resan, någon gång vid 5 i morse, kommer Sejo hit och vi satt uppe till drygt 8 med honom och pratade, eller ja, vi skrattade mest.

Gud så trött jag är. Dags för kaffe.

Kommentarer
Postat av: Nacho

Njut av att inte behöva göra något! :P

2008-12-30 @ 13:31:33
URL: http://nucho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0