Shooting Dogs


Filmkväll igår. Det började med att Jasmina kom hit med pita. Inte en pita, inte två pite, utan tre pite! Hon hade alltså varit hemma hela dagen och gjort tre pitor till oss. Zeljanica (min favorit), krompirusa och sirnica. Gullunge! När vi hade ätit så våra magar nästan sprack la vi oss på varsin soffa och hann se tre filmer innan vi tidigt i morse deckade. Filmen Shooting Dogs var den som berörde oss mest. Den är riktigt gripande och lämnar ingen oberörd. Jag grät under i stort sett hela filmen. En av dom bästa filmerna jag sett.

Jag vaknade rätt sent idag så inte mycket blev gjort. Amira var här och vi satt länge och pratade om allt möjligt. Vi träffas inte så ofta nuförtiden så det är alltid lika kul när vi träffas och har mycket att uppdatera varandra om. Efter att hon gått hem ville Jasmina att vi skulle ta en promenad (!). Ovetandes om att det snöade så in i helvete gick jag ut, lika snabbt ångrade jag det, men det blev en promenad till ICA i alla fall och nu är vi hemma hos mig igen. Jag är hungrig. Ska gå och fjäska för henne så kanske hon kan laga mat till mig hea hea.


Kommentarer
Postat av: Amila

hehehe visst är jag kung? ;)

2008-12-03 @ 23:12:37
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0