Sad sam ljuta


Ja, då var man tillbaka från stan.
Det var precis som jag misstänkte, hittade inget! Jävla äckliga REA! Så, här sitter jag kl 18:00 dagen innan nyårsafton och har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag vet inte hur jag ska ha håret, vilka skor jag ska ha, vilket smink som passar bäst, jag vet ingenting och helt plötsligt har jag ingen lust att fira nyår. Ytligt det låter va? Herregud, vi ska ju bara till en stuga i tre dagar med alla de närmaste vännerna så att snygg behöver man inte vara, men ändå. Trenerka is the shit. Nä men jag hittar väl något.

Ikväll ska vi nog samlas hemma hos Munja tror jag. Vet inte om jag pallar. Eller har tid snarare. Massa grejer måste ju fixas tills imorgon. Att välja ut en klänning kommer bara ta nån timme så. Och all maten som ska lagas tar ju tid med. Och så ska man packa med... ja, ni ser.

För övrigt så ligger jag i soffan och njuter för fullt. AIda och Dzeni städar medans Jasmina lagar mat till oss. Och här sitter jag och äter pudding och njuter. Fast lite dåligt samvete har jag, ska gå in och fråga om dom behöver hjälp med något. Hoppas dom svarar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0