Poslije me vrati u komsiluk


Det känns som att jag inte har något vettigt att blogga om längre.
Det händer knappt något nuförtiden, alla väntar med spänning på nyårsafton. Eller, det händer rätt mycket, men inget jag kan blogga om direkt.

Maida, Jasmina och Aida är hemma hos mig just nu. Vi har precis skrivit en megastor lista på allt vi ska handla inför nyår och vem som ska göra vad. Det kommer bli fullt upp den dagen, då all maten ska lagas. Man ska ju trots allt leva i två dygn så det blir en hel del food. Jag ska göra massor med kifle samt stå för potatisen. Man ska ju ändå skala 10 kg potatis. Kommer ju ta evigheter! Och allt ska stekas också... Men vad fan, det är så värt det. Jag hoppas och tror att denna nyår kommer bli perfekt. Hela gamla Växjö-gänget samlat. Jej.

Ett enda problem återstår: Vad fan ska man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: Meliha

Hejdu,måste bara kommentera och säga att du har en väldigt fin blogg,Har nog blivit en stor Fan av den(:

Kram :)

2008-12-29 @ 13:55:18
URL: http://wwwcrnapahuljica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0