Ma pusti me ba

Idag gjordes inget vettigt, förutom att jag tvättade. Jag hatar torktumlaren och torkskåpet här. De torkar ju inte! Man måste ha kläderna i typ 3 timmar för att det ska vara torrt. Skitjobbigt.

Sedan gick jag, Jasmina och Aida hem till min mormor en stund och hängde där ett tag. Munja har ju fått nycklarna till sin nya lägenhet idag, det är i huset framför min mormors, så vi stod och pratade i telefon medans vi tittade på varandra genom fönstret haha. Vi gick över till han och kollade in lägenheten. Sjukt snygg! Hey parteeey.

Nu väntar samtal från Kristianstad.

PS. By the way, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska videoblogga. Alla verkar tycka att jag ska göra det. Men det är ju klart ni vill det, sånt är roligt, men det är inte roligt för mig :P

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag har också funderat på om jag ska börja videoblogga. Men min röst låter som en mansröst när man spelar in det så jag tror jag hade skrämt alla. Haha.

2008-12-24 @ 00:05:29
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0