Krv ti dajem

Mitt älskade hem. Finns inget bättre än att komma hem efter jobbet och bara slänga sig på soffan och vila varenda muskel i kroppen. Min söta kombo Marina gjorde även kaffe till mig. Naw.

Planerna inför kvällen då...
Jag skulle ju ut med Sejla och checka det nya utestället i Växjö som har premiär idag, Barca. Alla snackar om det och det kommer nog bli nummer ett i stan tror jag, men jag är så trött så jag knappt kan ta mig till toaletten just nu, så min urinblåsa får hålla sig ett tag till. Men istället blir det myskväll med Aida och Jasmina.

Kommentarer
Postat av: Lejla

Du behöver ju vila om någon.. dröm inte ens om att festa, du ska ju upp och jobba imorrn också. barca försvinner ingenstans, tro mig. Koppla av lite :)

2008-12-20 @ 23:56:36
URL: http://shecerlama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0