Jebo vas annandag

Jag hatar de här jävla röda dagarna. Alla pizzerior har stängt! Jag är riktigt sur nu! Okej om alla svenska mataffärer och restauranger har stängt, det kan jag förstå, men alla pizzerior som ägs av araber och turkar, varför ska ni ha stängt för? Ni firar inte jul så ha öppet för fan! Har ni stängt när det är Bajram eller? Nej precis! Tänkte väl det!
OHHHHHHHHHHHHHHHH jag vill ha pizza!! NU!


UPDATE:
Vi hittade äntligen en pizzeria som hade öppet! Jej! Jag beställde en kebabpizza utan lök och champinjoner med mild sås. Vad får jag? Jo en kebabpizza med lök och champinjoner och stark sås. Och så fick vi vänta exakt 80 minuter på pizzorna. Jag var för hungrig för att skrika på pizzasnubben. Bättre detta än inget.

Kommentarer
Postat av: senija

Im Back! :)

2008-12-26 @ 22:05:45
URL: http://[email protected]
Postat av: senija

Im Back! :)

2008-12-26 @ 22:06:04
URL: http://penccii.blogg.se/
Postat av: Anonym

"har ni stängt när det e bajram?" hehe så sant så!

2008-12-27 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0