Hon bakar stora hon bakar små

Emina och Sejo hämtade upp mig från jobbet idag och vi åkte hem till mig där Aida och Jasmina redan väntade. Vi (läs: Jasmina) lagade sin goda stroganoffgryta med ris. Vi satt och snackade om gamla minnen, framför allt sommaren 2005. En av de bästa somrarna vi hade ihop, Jag, Aida och Emina. Tänk om man kunde åka tillbaka i tiden? Hur jävla underbart hade det inte varit då?

I alla fall, tänkte lägga upp lite bilder från pepparkaks bakningen igårkväll. Mina allra första pepparkakor ju! Riktigt goda blev dom och vi gjorde massor, flera omgångar. Den sista omgången brände ner hela köket (bildbevis nedan). Och det var inte mitt fel, utan Jasminas och Aidas. Bild 4 kallar jag för mitt mästerverk. Den är gigantisk irl haha. Oh men fan vad kul vi hade.


Ska ta och sova en stund nu. Ikväll kommer Dzeni på besök hela vägen från Östersund för att umgås med oss i två dagar. Huset fullt ikväll med, fan måste städa innan. Vi ska bl.a laga hennes favvopita Burek. Gött!


Kommentarer
Postat av: Adna

ahahahahahahahahahaahh du e rolig. vilken pepparkaka :)

2008-12-22 @ 16:59:21
Postat av: Anonym

KO JE JASMIN? : )

2008-12-22 @ 17:00:03
Postat av: A D I S A

Adna: i know. it's huge. jos uvijek je jedem haha.



Anonym: Ko pita?:)

2008-12-22 @ 17:36:39
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0