Hajde lutkice skini cipelice


Ikväll var Munja och Enes här en stund.
Munja har köpt en ny bil. Orkade inte gå ner till parkeringen för att se den, men den ska tydligen vara skitsnygg. En silver cabriolet. Det blir många åkturer i den framöver. Jej.

Nu har killarna gått och jag och Jasmina gör chokladpudding så här dags. Jasmina har bosatt sig hemma hos mig sedan en vecka tillbaka, vilket är jävligt skönt eftersom min kombo Marina åkte till sin bror för ett par dagar sen och ska vara där i två veckor. Så jag slipper vara själv ju. Visserligen är jag aldrig själv, det är folk hemma hos mig hela tiden, men det är inte så kul att sova själv i en stor trea.

Nu ska vi bli feta på pudding.
Nighty.

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja samo cekam da me neko nazove i kaze....izbacili nas iz stana ili izgorilo sve....hhehehehe

2008-12-23 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0