Gorki ukus nije prava rijec

Vi satt uppe till kl 9 i morse! Jasmina och jag.
Jasmina är grymt duktig på att laga mat och igårkväll åt vi kyckling & ris med hennes skitgoda currysås. Oh, i could kill for it! Några timmar senare joinade Marina oss och söta hon gjorde pannkakor till oss. Och vi kollade på filmen 21. (Klicka för att se trailern). Gud så bra den är! Jag ville se den igen direkt efter, men Jasmina trodde att jag hade blivit galen, kanske ligger något i det. I alla fall, efter filmen, någon gång runt 5 tiden i morse hade vi vispgräddekrig. Eller jag började. Fast det var inte meningen att det skulle bli ett krig, Jasmina fick lixom en pytteliten klick grädde på nacken och sekunden senare får jag en näve full med vispgrädde i fejjan. Mysigt - kriget kan börja. Det var INTE kul att torka upp allt sen. Men kvällens höjdpunkt var väl ändå när jag ställde mig vid dörrkanten mitt i natten och Jasmina gick förbi och jag skrämde henne. Hon blev så rädd att jag trodde hon skulle få hjärtattack haha. Gud så vi skrattade åt det.

Aja, nu ska jag ta ett bad. Puss på mig.


Kommentarer
Postat av: brooooshan

hahahahahahaha ni e inte friska nånstans

2008-12-02 @ 20:46:53
Postat av: nadja

jasmina - grym på att laga mat, kada ces nas upoznati hehe zezam se, gott!

2008-12-03 @ 19:49:43
URL: http://djus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0