Flytt pågår


Har precis kommit hem från Munja.
Idag har han flyttat in i sin nya lägenhet. Så medans alla satt hemma med nära och kära och firade jul har vi varit hemma hos honom och städat och flyttat. När allting var klart och på plats samlades vi i hans nya lägenhet och lagade mat. Maida lagade all maten, riktigt gott. Det var så ovanligt att sitta i hans nya lägenhet. Alltid när "gänget" samlas hos honom får man sitta som sardiner i hans lilla etta och ikväll visste man inte var man skulle ta vägen i den stora tvåan. Det var magiskt haha. Den var t.o.m för stor för oss 10 pers haha.

Men mysigt var det och nu är jag, Jasmina och Aida hemma hos mig och ska alldeles strax kolla på film innan vi deckar.


Kommentarer
Postat av: magza

adisa, haha jag visste att du skulle skriva något sådant. ali znas sta je roligt? jag var så förvirrad att jag under de två timmarna jag satt där på stationen fortfarande trodde att det var alvesta jag var i, och det slog mig i förrgår, när jag SKREV inlägget att det faktiskt var växjö jag var i. ja sam bila skroz zbunjena, tako da sam ja to utsvari tek preksinoc skontala. a medan jag satt på statioen så tänkte jag typ så här "steta sto nisam u växjö då hade jag kunnat ringa adisa ju", medan jag in fact var i växjö men inte fattade det helt. HAHA allstå mozes misliti, sjukt lost var jag. :D sretno med inflyttningen i pozdravi munju!

2008-12-25 @ 15:29:29
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0