Filmkväll blev det

♦ Det blev trots allt som jag ville, filmkväll. Jag, Jasmina och Enes. Vi såg två filmer, varav en var skitbra, The Girl Next Door. Snacka om att vi mådde illa efter den. Bara tanken på att den är verklighetsbaserad gjorde oss ännu mer illa till mods. Men men, för att mjuka upp stämmningen efteråt fick det bli den omdiskuterade filmen Twilight. Herregud jag förstår inte hysterin kring denna film, den är riktigt dålig. Jag t.o.m somnade under filmen.

♦ Efter att Jasmina och Enes hade tittat klart på den blev jag självklart väckt av dom. Sedan dess har vi suttit och spelat När & Fjärran. Självklart tvingade vi Enes att spela med oss. Vi blev båda väldigt chockade när det visade sig att han är väldigt intelligent. Men kul hade vi och skrattade som galningar.

♦ Nu är klockan strax halv 5 och vi ska gå och lägga oss. Somnar jag direkt blir det i alla fall tre timmar sömn inatt innan jag drar till jobbet. Woho! Det är i alla fall tre timamr mer än igårkväll haha.

Nighty.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=23635



Bli medlem och samla ihop poäng som du sedan kan växla mot Presentkort på H&M eller Gina Tricot, som du sedan får leverade direkt i din brevlåda.

HELT GRATIS !

2008-12-14 @ 12:48:43
Postat av: Ilvic*

Ja, gud, det är ju skitbra! Jag betalar ju 230 för skit. Tack för tipset!

2008-12-14 @ 14:45:09
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhej! Fin blogg:)

2008-12-14 @ 14:51:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0