Bijeli kriz opomenu salje

  • Gud så skönt det var att ta ett varmt bad efter vispgrädde kriget inatt/i morse. Hela jag stank sur mjölk, mysigt va?
    Idag har Emina och Jasmina varit här och vi har suttit och planerat det sista inför konserten på fredag. Vad vi ska ha på oss, var vi ska förfesta och vilka som ska vara fyllechaffisar. 

  • Planerat nyår har vi också gjort. Vi står mellan två val. Hyra stugan i Älmhult eller lokal i Växjö. Finns både för och nackdelar med båda två. Lokalen är bl.a mycket billigare, endast ett par hundralappar medans stugan ligger på 4000kr. Sen är det ju mer praktiskt att ha lokalen då de flesta av oss bor i Växjö. Men å andra sidan har vi en megastor stuga med 14 bäddar, i två nätter t.o.m. Det är ju inte heller helt fel! Fast det kvittar egentligen var vi är, så länge vi alla är samlade. Årets grymmaste fest kommer det ändå bli vart vi än befinner oss. Eh, jag tror det blir stugan ändå, om jag får som jag vill.

     
  • Nä nu sitter jag här med Jasmina och vi ska börja vår film maraton. Hon har tagit med sig 50 filmer. Okej vi ska inte se alla just ikväll, men ändå.


Kommentarer
Postat av: broooshan

om jag får bestämma så tycker jag vi hyr lokalen istället, så mer praktiskt!



vad blev det för filmer?

2008-12-03 @ 11:25:22
Postat av: Huasmina

för mig kvittar det, lokal eller stuga...

mah de blev den där shootin dogs, hemsk film om inbördeskrigen i rawanda, sen var det the house of bunny men den bästa var ändå St: Trinians eller hur de stavas.. t.o.m marina som skulle upp 6kollade den med oss =D

2008-12-03 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0