Bez zavicaja srece nema


♦ Inatt hände något konstigt. Någon gång vid 5 tiden i morse vaknar jag av att jag ligger på golvet i vardagsrummet under bordet! Hur sjukt är inte det? Och hur fan hamnade jag under bordet? Jag vet att jag har en tendens av att lägga mig på golvet mit i natten då jag har ont i ryggen och vill ligga på hårt. Då brukar jag t.o.m tycka att mattan är för mjuk och lägger mig därför på golvet bara, utan kudde också. Detta hände säkert inatt också, vilket jag inte har något minne av. Under bordet också? Hmm... lite väl skumt.

♦ Ett par timmar senare blev väckt av Emina. Stack över till henne på frukost (läs rester av Bajram mat mums) och tracpartija med kaffe innan hon stack till jobbet.

♦ Nu är jag hemma igen och strax ska Jasmina komma över. Men innan dess blir det mat och ett avsnitt av The secret life of the American teenager. En serie jag började kolla på för inte så längesedan. Den är sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: vesna

Fan ja missade gårdagens avsnitt kom jag på nu :/ (de andra avsnittet asså)

2008-12-09 @ 19:30:13
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: magza

haha du är ju kul du :)

2008-12-09 @ 23:39:49
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0